BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS �

Thursday, 11 June 2009

Cerita ceriti..

Dah 2 bulan rupanye since I last updated... dah 2 bulan jugak since balik kampung hari tu... Within that 2 months tu dah 2 kali balik kampung... Early May balik sebab ada konferen kat Kota Bharu..and the second time balik tu sebab ayah sakit.. Alhamdulillah, he's doing well now..
Cepatnye masa berlalu...2 bulan rasa macam sekelip mata je..many things happened..xtau dah nak update yang mana...
This morning result utk master hari tu dh kluar..lega+hepi..tak terkira rasanya.. I'm sure ramai yg dh melaluinya, cuma the feeling might be the same as what I'm feeling at the moment.. Because what I've been through during the completion of my master degree...the two years had been the most difficult period of my life.. It's not the study that had made it difficult..the people, the admininistration... Utk PhD, rsnya tak kan buat kat situ lagi dah..serikk!!! Don't want to describe in detail what I'd gone through..
Apa2 pun rasa sangat2 lega sebab dah berakhir perjuanganku di medan master.. apa yang dah dilalui akan diingati sebagai suatu motivasi utk terus berjuang...
Alhamdulillah...

0 comments: